Tor Ósemka

Trasy do Maluch Sim 2.
Awatar użytkownika
Maister
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: piątek 01 cze 2012, 13:36
11

Tor Ósemka

Post autor: Maister »

Postanowiłem stworzyć pierwszą swoją trasę do MS2, nie jest najwyższych lotów ale zamieszczam screeny:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Download wkrótce,jak naprawię parę błędów, oceniajcie.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Tor Ósemka

Post autor: Anarchy97 »

TAK! BRAWO! GRATULUJĘ! PIERWSZA OSOBA Z "NOWYCH" ROBI TRASĘ!!!

Długo na to czekałem ;)

no, a takie uwagi, to otexturowałbym te brązowe słupki, bo takie gładkie nie wyglądają za dobrze.

no a pierwsze, co pomogło by żeby traska nie wyglądała tandetnie:

Obrazek

problem tkwi głównie w texturowaniu. jak robisz skybox? Sphere czy cube?
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Maister
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: piątek 01 cze 2012, 13:36
11

Re: Tor Ósemka

Post autor: Maister »

mam zaimportowany z trasy test track czy jakoś tak a ten tor to osobny jakby to powiedzieć najpierw zrobiłem plac a potem ten tor i lekko uniosłem aby nie nachodziły na siebie
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Tor Ósemka

Post autor: Maly »

Hah, ja robiłem Test Track. Oteksturowana 'podłoga'. :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: Tor Ósemka

Post autor: Gierappa »

Ja zamierzam na bazie Test track zrobić złomowisko. Ale to nie będzie tak szybko.
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Tor Ósemka

Post autor: Maly »

No widzicie, jak ja coś zrobię to wszyscy korzystają. ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Maister
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: piątek 01 cze 2012, 13:36
11

Re: Tor Ósemka

Post autor: Maister »

Tylko teksturowanie tego toru(tej 8 na której jest tekstura kostki idzie mi bardzo opornie).
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Tor Ósemka

Post autor: Anarchy97 »

ja zostawiłem 3ds do trasy "Last Track" ale jeszcze nikt nie zrobił do niej żadnej przeróbki :( chocby edycji zimowej
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Maister
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: piątek 01 cze 2012, 13:36
11

Re: Tor Ósemka

Post autor: Maister »

No faktycznie jest w .3ds gdyby było w .z3d to ktoś by to zrobił.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Tor Ósemka

Post autor: Anarchy97 »

ludzie, odświeżam! co z tym? robisz czy temat do zamknięcia? :)
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Maister
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: piątek 01 cze 2012, 13:36
11

Re: Tor Ósemka

Post autor: Maister »

A co ty tak wyskoczyłeś z tym odświeżeniem, trasa stoi w miejscu.
ODPOWIEDZ