Kamienica 2

Mapa do gry.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Kamienica 2

Post autor: Anarchy97 »

Bardziej rozbudowana wersja kamienicy, z podwórkiem (parkingiem czy coś). Mały, spróbuj w photoshopie zrobić inne kolory głównej textury kamienicy, znajdziesz ją na DB, nazwy nie pamiętam ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: Kamienica 2

Post autor: Lizak »

No, no. Kozak kamienica.
Nie wiedziałem, że w tylu poly się zmieścisz ;)
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Kamienica 2

Post autor: Anarchy97 »

Na razie wszystkie budynki które zrobiłem do TB nie przekraczały 500 poly, ten jest pierwszy ;)
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: Kamienica 2

Post autor: Gierappa »

Ale nie ostatni.
Awatar użytkownika
Mopsik_PL
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: poniedziałek 12 sie 2013, 05:37
10

Re: Kamienica 2

Post autor: Mopsik_PL »

Przez tą źle dobraną teksturę z boku kamienica wygląda do kitu ;x
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: Kamienica 2

Post autor: Kotomoto »

Podpisuję się pod postem Mopsika :) Jakoś kijowo. Choć sam model jest okej, to o tyle ta tekstura w ogóle nie pasuje. Ani trochę.
sender
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sobota 25 sty 2014, 16:35
10

Re: Kamienica 2

Post autor: sender »

Nie żebym się wymądrzał, ale trochę lat już siedzę w gamedevie - będzie z 8 :) i z tego co się orientuje, to poligony nie maja zbytnio znaczenia :) Liczy się ilość TRI, ewentualnie quadsow (chociaż karta i tak renderuje w trójkątach) ! powiedz ile to ma tri, a nie poligonów, bo dla mnie to nie ma żadnej wizualizacji tego, czy to dużo, czy mało dla tego modelu :) Bo można zrobić sześcian ze złączonymi ścianami który będzie miał 8 poligonów, a i taki z rozłączonymi który będzie miał ich 24 poly, a czas renderu będzie identyczny... Wiec wiesz ?

Co do samego modelu tekstura strasznie krzywo siedzi w niektórych elementach :) no ze tak powiem praca taka se :)
Ale od czegoś trzeba zacząć i rozwijać umiejętności :) Sam kiedyś robiłem takie same a i jeszcze gorsze tez :D


Według mnie to ma 100-120 TRI - sam patrząc się na siatkę zrobiłbym to w 110 TRI
ODPOWIEDZ