Nie potrafię po polsku wytłumaczyć co to jest ReShade, więc tutaj macie wytłumaczone co to dokładnie jest - http://reshade.me/
Na zdjęciach odpaliłem efekty: MOVIE BARS, CROSS PROCESS, PETKAGTADOF, DIRTY LENS FLARE, SSAO, FXAA
ReShade in Maluch Sim - test
- Maly
- Administrator
- Posty: 1086
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
- 13
- Lokalizacja: Groß Born
- Kontakt:
Re: ReShade in Maluch Sim - test
Fajna sprawa z tym ReShade, ciekawe jak w MS2 się będzie prezentować.
Edit: Nie prezentuje się. W MS2 wszędzie jakieś czarne kropki.
Edit: Nie prezentuje się. W MS2 wszędzie jakieś czarne kropki.
Re: ReShade in Maluch Sim - test
Ja łapię "Memory access violation"
Re: ReShade in Maluch Sim - test
Połączenie słabych modeli 3d i tekstur z takimi efektami i oświetleniem ładnie się kontrastuje.
Widziałem podobny gadżet na OpenGL, który też polepszał oświetlenie, dawał SSAO, bloom itd. Z jakimi wersjami DX jest to kompatybilne?
Widziałem podobny gadżet na OpenGL, który też polepszał oświetlenie, dawał SSAO, bloom itd. Z jakimi wersjami DX jest to kompatybilne?
Re: ReShade in Maluch Sim - test
Pamiętam jak ten malan robił kiedyś furorę..
Re: ReShade in Maluch Sim - test
Znów naszła mnie ochota, żeby odpalić MS