Throwback: powrót do PRL-u

Ogólne rozmowy o projekcie.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Anarchy97 »

Witam, jak wiadomo projekt "Maluch Sim 3" został ostatecznie zamknięty, ale to nie znaczy że gry już nie będziemy rozwijać. Będziemy, ale nie w kierunku symulatora, tylko raczej fabularnego arcade on-line. A w skrócie będzie chodziło o to, że zakładamy sobie postać, dostajemy pierwsze auto i naszym zadaniem jest robienie kolejnych misji w "cliencie" który powstanie na bazie niedoszłego Maluch Sim 3. Będą one polegały np. na rozwożeniu czegoś, na śledzeniu, jeżdżeniu do celu na czas i zapewne ściganie się. Za misje będziemy otrzymywać punkty tudzież pieniądze, które będzie można zamienić na części do auta lub nowy samochód. Na razie problemem jest zsynchronizowanie plików na naszym serwerze z clientem, ale już coś powoli widać. Ostatecznie chodzi o to, by być jak najwyżej w rankingu "globalnym", choć nie wykluczamy opcji, żeby użytkownicy mogli się ze sobą ścigać.


Pomysły i sugestie proszę pisać w tym temacie.

~ team
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Maly »

Oby tym razem wszystko poszło z planem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Anarchy97 »

Jak na razie jest dobrze. Przerabianie gry szybko idzie. Przy okazji trochę ją to odmuliło:

Obrazek

Czemu tak cicho? Komentować! ;)
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Gierappa »

Widać na jakiej grze bazuje Throwback. :lol:
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Anarchy97 »

Tego nie ukrywamy, wręcz przeciwnie, napisaliśmy od razu, w pierwszym poście tematu.

Postęp: zrobione jest udźwiękowienie (pisk opon, dźwięk silnika, dźwięk kolizji) oraz dym spod tylnych kół. Skończony jest system kontrolowania pojazdu. Używamy strzałek, ręcznego i turbo.

A tak wygląda gra z anti-aliasing'iem:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Lizak »

Uwaga! Maluch z turbo!
Ładna grafika.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Anarchy97 »

No nie? Nawet niezłe rzeczy udaje się wycisnąć w tego DirectX 7 ;) Jest też zrobiony dym przy driftach (spod kół, ale cały ręczny będzie robiony od początku, więc jak go skończymy to będą screeny z dymem ;) ) i w najbliższym czasie zrobię ślady opon.

Aha, i ten anti-aliasing będzie w zależności od tego, czy czyjaś karta graficzna go obsługuje, najlepiej sprawdźcie w sieci czy macie obsługę ;)
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Gierappa »

A kiedy, tak orientacyjnie będzie można się spodziewać najbliższej wersji?
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Anarchy97 »

No nie wiem, do zrobienia jest strasznie dużo, ale przynajmniej idziemy do przodu ;) A jak gra jeszcze miała być symulatorem to już sami nie wiedzieliśmy co mamy poprawiać, był straszny bajzel w kodzie itd. Teraz się w tym łatwo połapać. Trzeba dostosować grę do tych misji (zrobić system naliczania czasu, okrążeń, mini mapkę, system sprawdzania czy dojechałeś do celu itd), wymodelować mapę, pododawać inne pojazdy jeżdżące po trasie (AI jest już zrobione, tylko trzeba je dostosować do np. wyścigu, śledzenia, jeżdżenia w kółko po mapie itd) i synchronizacja gry z siecią, wszystkie skrypty zakładania, edycji itd postaci, logowanie i rejestracja... myślę że najwyżej rok to może potrwać ;)

Zwłaszcza że w między czasie będzie dużo czasu przez wakacje ;)

PS: Czemu nikt nie komentuje i nie rzuca propozycji? ;)
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
kania
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 06 lut 2012, 12:57
12

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: kania »

Ambitny plan Anarchy
Życzę Ci wytrwałości
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Lizak »

Żeby nie skończyło to jak Współczesny PRL i Day After PRL ;)
Awatar użytkownika
Krzysztof
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: poniedziałek 18 cze 2012, 13:11
11

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Krzysztof »

Fajno.
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Maly »

Lizak pisze:Żeby nie skończyło to jak Współczesny PRL i Day After PRL ;)
Chodzi Ci o tego moda do MS2?
Żeby nie robić niepotrzebnego offtopu to trzymajcie screen z driftu:
Obrazek
Teraz dymu jest trochę mniej.
Obrazek
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Lizak »

Tak.
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: Throwback: powrót do PRL

Post autor: Gierappa »

Fajnie to wygląda. Zróbcie dym z rury wydechowej, dym z silnika po mocnym uderzeniu no i wiadomo jeżeli będzie można to rzeczy które po uderzeniu się przesuwają, czyli tak jak jest w Maluch Racer 2.
ODPOWIEDZ