Throwback: powrót do PRL-u
Re: Throwback: powrót do PRL-u
albo takiego na wpól rozkradzionego
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL-u
https://www.dropbox.com/s/yjiv3ynv0wu20 ... 3.zip?dl=0
Jak ktoś jest ciekawy, to tutaj trzecia wersja bety
Szczególnie zapraszam do dzielenia się spostrzeżeniami odnośnie modelu jazdy po zmianach.
Pozdrawiam
Jak ktoś jest ciekawy, to tutaj trzecia wersja bety
Szczególnie zapraszam do dzielenia się spostrzeżeniami odnośnie modelu jazdy po zmianach.
Pozdrawiam
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Throwback: powrót do PRL-u
Wychodzi na to że tylko ja pograłem? :p Model jazdy jak najbardziej na plus w stosunku do poprzedniej bety. Jest mniej sztywno, o wiele przyjemniej się jeździ. Generalnie bardzo dobrze wpłynęło by na przyjemność jazdy przerobienie nieco mapki w taki bardziej arcadeowy układ ulic. Może nie aż tak mocno ja tutaj ale mniej równoległych ulic i prostych ulic na prawdę zrobiło by robotę, przykryło w pewnym stopniu niedoskonałości modelu i tak szczerze to sama mapka by była ciekawsza. Ale wiadomo jest jak jest, nikt się mapą nie zajmuje.
W ogóle graficznie nie wiem czy i w ogóle cos zmieniałeś ale wygląda bardzo ładnie, niby głupi blitz ale przyjemnie to wygląda. Z tym że ja lubię stare gry więc moze dlatego mi to pasuje. Nie działa mi postprocessing - na obu kartach w lenovo z710. I gra łapie brzydkie spadki wydajności, nie wiem czy to wina mojego laptopa czy program nie nadąża. Mam wrażenie że to przy jakiś sytuacjach gdzie jest dużo obliczeń fizyki i ai(jakieś kolizje między pojazdami itp).
Generalnie szkoda że to chodzi na blitzie. Nawet biorąc pod uwagę to że gra powstaje juz parę lat i wiadmo jakie jest podejście do takich hobbystycznych projektów to bym się zastanowił czy nie przerzucić tego na unity. Zwłaszcza teraz jak dodajesz nowe ficzery, szkoda będzie jak to pójdzie wp***u bo blitz nie daje rady albo optymalizacja leży i nie wiadomo w zasadzie jak ugryźć temat.
W ogóle graficznie nie wiem czy i w ogóle cos zmieniałeś ale wygląda bardzo ładnie, niby głupi blitz ale przyjemnie to wygląda. Z tym że ja lubię stare gry więc moze dlatego mi to pasuje. Nie działa mi postprocessing - na obu kartach w lenovo z710. I gra łapie brzydkie spadki wydajności, nie wiem czy to wina mojego laptopa czy program nie nadąża. Mam wrażenie że to przy jakiś sytuacjach gdzie jest dużo obliczeń fizyki i ai(jakieś kolizje między pojazdami itp).
Generalnie szkoda że to chodzi na blitzie. Nawet biorąc pod uwagę to że gra powstaje juz parę lat i wiadmo jakie jest podejście do takich hobbystycznych projektów to bym się zastanowił czy nie przerzucić tego na unity. Zwłaszcza teraz jak dodajesz nowe ficzery, szkoda będzie jak to pójdzie wp***u bo blitz nie daje rady albo optymalizacja leży i nie wiadomo w zasadzie jak ugryźć temat.
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL-u
No, głównie na shoutboxie ta beta została skomentowana, no i trochę testuję to przez prywatnych znajomych "na własną rękę" poza forum
Co do spadków wydajności - we właściwościach bin.exe możesz zaznaczyć tryb zgodności z winXP (sprawdzane głównie na tej opcji bez SP3, ale teoretycznie to nie powinno robić żadnej różnicy) - na dzień dobry czas renderu jednej klatki skraca się o kilka do kilkunastu milisekund nawet, w zależności od konfiguracji.
Mapka - hm no nie mam nic do dodania, jak powiedziałeś "wiadomo jest jak jest, nikt się mapą nie zajmuje", tutaj brak perspektyw na ten moment (chyba, że chcesz dołączyć do teamu i wymodelować, pewnie lepiej i szybciej by ci to poszło niż mi ).
Przeniesienie do unity - pewnie się trochę lepiej orientujesz, to może wiesz czy unity poczyniło jakieś kroki ku temu, żeby wewnątrz projektu unity potrafiło samo wygenerować asseta z autem na podstawie jakiegoś hipotetycznego pliku z modelem i pliku z parametrami? Bo ja mimo wszystko bardziej niż współczesną, chciałbym "modowalną" grę - maluchsimy mnie skrzywiły xD
Optymalizacja - tutaj przygoda się co prawda dopiero zaczyna, choć faktycznie cudów się nie spodziewam, ale gorzej na pewno nie będzie. Co do tego postprocessingu, to twój przypadek nie jest osamotniony. Będę kminił o co biega.
Dzięki za pochwałę odnośnie grafiki - to generalnie kilka prostych patentów, bo DX7 - a już tym bardziej blitz - nie za bardzo oferują jakieś ulepszenia, zmiany od poprzedniej wersji są raczej "kosmetyczne" i dotyczą takich drobnostek jak odcienie światłocienia, trochę inaczej się flary zachowują, no i postprocessing (który u Ciebie akurat nie działa, to głównie blur świetlny, lekkie dopalenie kontrastem, ogólnie takie "przyjemne" zwieńczenie tego zachodowo-słonecznego światełka, widać o co chodzi na paru ostatnich screenach, to jest dosyć subtelna dopałka)
Pozdro
Co do spadków wydajności - we właściwościach bin.exe możesz zaznaczyć tryb zgodności z winXP (sprawdzane głównie na tej opcji bez SP3, ale teoretycznie to nie powinno robić żadnej różnicy) - na dzień dobry czas renderu jednej klatki skraca się o kilka do kilkunastu milisekund nawet, w zależności od konfiguracji.
Mapka - hm no nie mam nic do dodania, jak powiedziałeś "wiadomo jest jak jest, nikt się mapą nie zajmuje", tutaj brak perspektyw na ten moment (chyba, że chcesz dołączyć do teamu i wymodelować, pewnie lepiej i szybciej by ci to poszło niż mi ).
Przeniesienie do unity - pewnie się trochę lepiej orientujesz, to może wiesz czy unity poczyniło jakieś kroki ku temu, żeby wewnątrz projektu unity potrafiło samo wygenerować asseta z autem na podstawie jakiegoś hipotetycznego pliku z modelem i pliku z parametrami? Bo ja mimo wszystko bardziej niż współczesną, chciałbym "modowalną" grę - maluchsimy mnie skrzywiły xD
Optymalizacja - tutaj przygoda się co prawda dopiero zaczyna, choć faktycznie cudów się nie spodziewam, ale gorzej na pewno nie będzie. Co do tego postprocessingu, to twój przypadek nie jest osamotniony. Będę kminił o co biega.
Dzięki za pochwałę odnośnie grafiki - to generalnie kilka prostych patentów, bo DX7 - a już tym bardziej blitz - nie za bardzo oferują jakieś ulepszenia, zmiany od poprzedniej wersji są raczej "kosmetyczne" i dotyczą takich drobnostek jak odcienie światłocienia, trochę inaczej się flary zachowują, no i postprocessing (który u Ciebie akurat nie działa, to głównie blur świetlny, lekkie dopalenie kontrastem, ogólnie takie "przyjemne" zwieńczenie tego zachodowo-słonecznego światełka, widać o co chodzi na paru ostatnich screenach, to jest dosyć subtelna dopałka)
Pozdro
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Throwback: powrót do PRL-u
Faktycznie, przy odpalaniu ze zgodnością z xp elegancko trzyma fps. Jest ok. Jeśli chodzi o to unity to z tego co wiem to da się ale tak na prawdę nie. Faktycznie mało jest modowalnych gier na unity, trzeba by pewnie robić jakiś specjalny devkit. Cieżka sprawa.
Co do mapy to raczej nie podejmę się zrobienia jej tak w całości bo nie mam na to za bardzo czasu ale parę rzeczy mógłbym wymodelować. Zawsze lepszy rydz niż nic
Co do mapy to raczej nie podejmę się zrobienia jej tak w całości bo nie mam na to za bardzo czasu ale parę rzeczy mógłbym wymodelować. Zawsze lepszy rydz niż nic
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL-u
No jeśli miałbyś jakąś inwencję na pobudowanie czegoś to śmiało - na 100% zostanie użyte. Zastrzeżenia tylko takie, żeby w promieniu 100m od tego placu na którym stoją te auta bez detekcji kolizji niczego nie stawiać, oraz nie przestawiać garażu i stacji benzynowej No, chyba że chodzi ci o jakąś modyfikację terenu
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Throwback: powrót do PRL-u
Oki, to coś tam zrobię w wolnym czasie i podeślę 3dsa. Mam parę pomysłów na lokacje i topologię wiec może coś z tego będzie
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL-u
Oki, byleby się jakoś dało zrobić "przeszczep" jeśli będziesz coś w terenie zmieniał / dorabiał
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Throwback: powrót do PRL-u
Luz, pracuję na oryginalnym modelu więc nie będzie żadnego doklejania. Wystarczy podmienić folder z plikami i będzie śmigać w grze.
Swoją drogą skoro działają ,,punkty kontrolne" typu stacja benzynowa to pomyślałem że dobrym krokiem do przodu byłoby stworzenie jakiejś globalnej wartości ,,czas". Po pierwsze dodałoby dużo życia do świata, bo można by było dodać ai uruchamiane o konkretnej godzinie (samochód policyjny wyjeżdżający z komisariatu na patrol, auta jadące do fabryki na zmianę etc), bardzo prostacki system dzień/noc(zmniejszanie natężenia światła dziennego, zwiększenie tego z lamp). Po drugie to byłaby podstawa pod system misji.
Swoją drogą skoro działają ,,punkty kontrolne" typu stacja benzynowa to pomyślałem że dobrym krokiem do przodu byłoby stworzenie jakiejś globalnej wartości ,,czas". Po pierwsze dodałoby dużo życia do świata, bo można by było dodać ai uruchamiane o konkretnej godzinie (samochód policyjny wyjeżdżający z komisariatu na patrol, auta jadące do fabryki na zmianę etc), bardzo prostacki system dzień/noc(zmniejszanie natężenia światła dziennego, zwiększenie tego z lamp). Po drugie to byłaby podstawa pod system misji.
Re: Throwback: powrót do PRL-u
Ja w grze mam pixelowe wszystko ale gra fajna mógł bym pomóc a nawet bym się zaangażować w rozwój gry bo jak w nią gram to mi tu brakuje zieleni i wielu jakiś obiektów ba tu tak pusto i łyso
Re: Throwback: powrót do PRL-u
no bo nie ustawiłeś rozdzielczości odpowiedniej
Re: Throwback: powrót do PRL-u
a jak zmienić rozdzielczość
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL-u
odpalając THROWBACK.exe pojawia się menu, tam klikasz "ustawienia gry", i wszystko powinno się pojawić
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Throwback: powrót do PRL-u
Potrzebujecie jakiś tekstur np. jakieś ławki,śmietniki,trzepaki,chodniki, itp ? jak by co ja mieszkam w takim mieście z blokami z wielkiej płyty i starymi osiedlami to mogę przesłać jakieś zdj.