Blok wschodni 0.3???
Re: Blok wschodni 0.3???
Znalazłem ostatnio trochę czasu i popycham projekt do przodu. W sumie to w poprzednim roku nie zrobiłem prawie nic ale myślę że teraz to się zmieni. Na chwilę obecną piszę własną symulację zachowania opon bo ta seryjna jest do du**. Spędziłem sporo czasu na próby ale bez zadowalającego rezultatu.
W wolnym czasie modeluję jakieś proste obiekty, budynki etc. Teraz będzie więcej update'ów.
W wolnym czasie modeluję jakieś proste obiekty, budynki etc. Teraz będzie więcej update'ów.
- Vapordude
- Wtajemniczony
- Posty: 115
- Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2016, 17:49
- 7
- Lokalizacja: Polska
Re: Blok wschodni 0.3???
Dobrze że chociaż projekt żyje.
Ja przy swoim będę też dłubał jak będę mieć czas.
Ja przy swoim będę też dłubał jak będę mieć czas.
░░░░░▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄░░░░░
░░░░█░░░░░░░░░░░░░█░░░░
░░░█░░▄▄▄░░░░░▄▄▄░░█░░░
░░░█░░███░░▄░░███░░█░░░
░░░▄█░▄░░░▀▀▀░░░▄░█▄░░░
░░░█░░▀█▀█▀█▀█▀█▀░░█░░░
░░░░██▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄██░░░░
░░░░░░░░▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░░
░░░░█░░░░░░░░░░░░░█░░░░
░░░█░░▄▄▄░░░░░▄▄▄░░█░░░
░░░█░░███░░▄░░███░░█░░░
░░░▄█░▄░░░▀▀▀░░░▄░█▄░░░
░░░█░░▀█▀█▀█▀█▀█▀░░█░░░
░░░░██▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄██░░░░
░░░░░░░░▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░░
- Maly
- Administrator
- Posty: 1086
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
- 13
- Lokalizacja: Groß Born
- Kontakt:
Re: Blok wschodni 0.3???
Cieszę się, że nadal rozwijasz projekt. Tak sobie pomyślałem, że jeśli będzie tryb w stylu time trial, to fajnym dodatkiem byłby do niego ranking online z najlepszymi czasami.
Re: Blok wschodni 0.3???
Jakby dało się zrobić taki ranking, np na forum to by było świetnie. Można by wtedy pobawić się w jakieś turnieje itp
Re: Blok wschodni 0.3???
Co prawda nie minęło jakoś dużo czasu odkąd pisałem że pracuję nad fizyką jazdy ale... Szukałem informacji, jakiś przydatnych skrawków kodu etc i doszedłem do wniosku że tworzenie takiego systemu to trochę porywanie się z motyką na słońce. Na forum unity jest mnóstwo postów od developerów którzy pisali tego typu rozwiązania i zazwyczaj jednak nic z tego nie wychodziło. Moje umiejętności są jakie są, trzeba przeliczać siły na zamiary i w miedzyczasie szukałem jakiegoś alternatywnego rozwiązania. Na dzień dzisiejszy gra będzie operować na darmowym systemie z asset store. Minusy są takie że jest to trochę pójście na łatwiznę, no i sam model jazdy nie jest jakiś super. A plusy są takie że model jazdy w sumie nie jest taki zły, trochę kombinowania z opcjami i myślę ze będzie fajnie. Dosyć mocno popycha to pracę do przodu i w zasadzie umożliwia wydanie jakiegoś demka w rozsądnym czasie.
Przy okazji wpadłem na pomysł żeby na torze były jakieś ruchome obiekty w które można by przywalić. Jakieś opony itd.
Przy okazji wpadłem na pomysł żeby na torze były jakieś ruchome obiekty w które można by przywalić. Jakieś opony itd.
- Maly
- Administrator
- Posty: 1086
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
- 13
- Lokalizacja: Groß Born
- Kontakt:
Re: Blok wschodni 0.3???
Wygląda obiecująco, czekam na demko.
Re: Blok wschodni 0.3???
Jak tak patrzeć na model jazdy to nawet realistycznie Polonez wpadł w podsterowność
Re: Blok wschodni 0.3???
Powoli zaczyna to się trzymać kupy ale to jeszcze nie to :p przerabiam mapkę żeby dopasować ją bardziej do modelu, w ogóle jakoś wolno i w słabym tempie się jeździ. Muszę popracować nad tym. Mimo wszystko na tego typu planszach jest potencjał, zrobiłem kilka prototypowych odcinków ,,rajdowych" i tam model nie daje sobie rady :p
Ogólnie to chciałbym żeby rozgrywka i ogólnie gra była w takich klimatach jak na filmie, czyli jazda szybko i bokiem
Ogólnie to chciałbym żeby rozgrywka i ogólnie gra była w takich klimatach jak na filmie, czyli jazda szybko i bokiem
Re: Blok wschodni 0.3???
LoL, siema Żuber. Mam dobre wieści dla Ciebie - jako że brakuje mi grafiki 3D w życiu, bo niestety nie zajmuje się tym zawodowo (i stety patrząc na rynek pracy) to też czasami coś dłubię - a jakże - dalej w ZModzie XD. Swego czasu robiłem modyfikację do GTA VC, więc mamy takie pojazdy:
https://preview.ibb.co/gAfZ5p/gta_vc22_ ... 05_619.jpg
https://preview.ibb.co/gAfZ5p/gta_vc22_ ... 05_619.jpg
Więc tak w skrócie to jestem chętny żeby coś podziałać razem
https://preview.ibb.co/gAfZ5p/gta_vc22_ ... 05_619.jpg
https://preview.ibb.co/gAfZ5p/gta_vc22_ ... 05_619.jpg
Więc tak w skrócie to jestem chętny żeby coś podziałać razem
Re: Blok wschodni 0.3???
Nie wierzę, jednak żyjesz sam trafiłeś na ten topic czy jednak moje próby kontaktu się udały? Modele są super, nic dodać nic ująć. Możemy coś podziałać
A co do samej gry to dawno nic nie wrzucałem. Trochę poprzerabiałem trasę, trochę pogrzebałem w ustawieniach. Jest trochę mniej zamuły.
A co do samej gry to dawno nic nie wrzucałem. Trochę poprzerabiałem trasę, trochę pogrzebałem w ustawieniach. Jest trochę mniej zamuły.
- Maly
- Administrator
- Posty: 1086
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
- 13
- Lokalizacja: Groß Born
- Kontakt:
Re: Blok wschodni 0.3???
Model jazdy wygląda na trochę trudny do opanowania.
Re: Blok wschodni 0.3???
Trzeba otexturować na nowo, bo tekstury są GTA VC, zrobię swoje, bardzo podobne . Sam znalazłem wątek. Model jazdy jak na razie szału nie robi , widziałem fajniejsze rzeczy w unity. Najlepszy model jazdy był w Driverze 1, fajnie by było zrobić podobny.
Ostatnio zmieniony wtorek 12 sty 2021, 00:02 przez Wojski_RL, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Blok wschodni 0.3???
Model jazdy jest dosyć prosty do opanowania ale ma parę mankamentów. Głównym problemem jest zauważalna zamuła i toporność. Widać że auto reaguje z opóźnieniem i jest ociężałe jeśli chodzi o prowadzenie się. Niemniej jednak jeśli by pobawić się bardziej ustawieniami(a jest ich trochę) to da radę ukręcić kilka różnorodnych ,,handlingów" dla różnych typów aut. Z tymi fajnymi rzeczami z unity to bym polemizował. W zasadzie wszystkie modele jazdy oparte o standardowy komponent ,,wheel collider" są do du** bo ów komponent ma jakieś tam rażące błędy teoretyczne i od dobrych 10 lat nikt z tym nic nie zrobił. One wszystkie wyglądają atrakcyjnie na płaskich podłożach czy testowych, kwadratowych planszach ale gdyby wrzucić tam jakąś normalną mapkę to będzie mizeria. Na dobrą sprawę pod względem grywalności i używalności bronią się tylko pojedyncze projekty które nie są dostępne do pobrania albo płatne assety i poważnie rozważyłbym zakup czegoś za parę szekli jeśli udałoby mi się dopchnąć ten projekt do stanu używalności. Póki co - działam z tym co jest. Nie biorę w ogóle pod uwagę pisania swoich ficzerów tego typu bo wbrew pozorom tworzenie grywalnej i spójnej gry tj. koncept, projektowanie, grafika, testy, składanie tego w grę a nie pojedyncze elementy gameplayu etc to bardzo dużo roboty jak na jedną czy dwie osoby. Im ambitniej tym mniejsze szanse na powodzenie niestety :p