Blok wschodni 0.3???

Podziel się z nami Twoim osiągnięciem!
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Anarchy97 »

Im ambitniej tym mniejsze szanse na powodzenie niestety
true
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Żuber
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: niedziela 17 mar 2019, 13:53
5

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Żuber »

Zrobiłem na szybko kilka prostackich assetów żeby popchnąć trasę do przodu. Jeśli projekt dobrnie do jakiegoś sensownego miejsca to postaram się zaangażować kilka osób do zrobienia jakiś normalnych modeli. Wystarczy podniemić stare meshe na nowe.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Żuber
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: niedziela 17 mar 2019, 13:53
5

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Żuber »

Małe poprawki graficzne, trochę zmian w modelu jazdy.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Vapordude
Wtajemniczony
Posty: 115
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2016, 17:49
7
Lokalizacja: Polska

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Vapordude »

jak widać to poldek też dostał kilku zmian. :)
░░░░░▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄░░░░░
░░░░█░░░░░░░░░░░░░█░░░░
░░░█░░▄▄▄░░░░░▄▄▄░░█░░░
░░░█░░███░░▄░░███░░█░░░
░░░▄█░▄░░░▀▀▀░░░▄░█▄░░░
░░░█░░▀█▀█▀█▀█▀█▀░░█░░░
░░░░██▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄██░░░░
░░░░░░░░▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░░
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Anarchy97 »

dobra ta grafa, aż się prosi żeby tego poloneza jakiegoś hajpoligonowego trzasnąć :D
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Maly »

Wygląda ładnie, oświetlenie robi robotę.
Obrazek
Awatar użytkownika
Żuber
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: niedziela 17 mar 2019, 13:53
5

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Żuber »

Taak, można dodać więcej poly i będzie bardziej atrakcyjnie wizualnie. Do tego shadery... I może to ciekawie wyglądać. Myślę że cyknę jakiś model w większym polycount, tylko już nie poloneza bo mam przesyt :D
Awatar użytkownika
Vapordude
Wtajemniczony
Posty: 115
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2016, 17:49
7
Lokalizacja: Polska

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Vapordude »

a jest wiadoma dokładna data wydania demo? :)
░░░░░▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄░░░░░
░░░░█░░░░░░░░░░░░░█░░░░
░░░█░░▄▄▄░░░░░▄▄▄░░█░░░
░░░█░░███░░▄░░███░░█░░░
░░░▄█░▄░░░▀▀▀░░░▄░█▄░░░
░░░█░░▀█▀█▀█▀█▀█▀░░█░░░
░░░░██▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄██░░░░
░░░░░░░░▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░░
Awatar użytkownika
Żuber
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: niedziela 17 mar 2019, 13:53
5

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Żuber »

Nie :D na pewno nie w tym roku
Awatar użytkownika
Racüch
Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: piątek 16 sie 2019, 13:05
4
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Racüch »

A szkoda, że nie w tym roku... pograłoby się w takie coś.


Ale cierpliwie będę czekał :D
pozdrawiam serdecznie :) :)
~Racuech
Awatar użytkownika
Żuber
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: niedziela 17 mar 2019, 13:53
5

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Żuber »

Co prawda tavria to nie jest jakiś znany i kultowy samochód, ale chyba bym zwątpił przy modelowaniu 37543 poloneza czy dużego fiata. Dawno nie modelowałem, to co do tej pory zrobiłem do gry to tylko proste assety więc model nie jest jakiś super ale na początek powinien wystarczyć. Koncepcja aut do 500 poly odeszła już raczej w zapomnienie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Żuber
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: niedziela 17 mar 2019, 13:53
5

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Żuber »

Obrazek
Nie miałem ostatnimi czasy możliwości pracy nad projektem, z resztą nie wiem czy w ogóle coś kiedyś ruszy więc pomyślałem że wrzucę w ramach ciekawości ostatnie buildy, z powyłączanymi tylko niedokończonymi opcjami. :D W jednym z buildów mozna pojeździc pato-polonezem, w drugim niedokończoną tavrią(ma lepszy handling). Pzdr

Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Maly »

Pograłem chwilę i powiem, że całkiem przyjemnie się jeździ. Podoba mi się ten "drifterski" model jazdy. Praca kamery za to jakaś taka dziwna jest.
Obrazek
Awatar użytkownika
Żuber
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: niedziela 17 mar 2019, 13:53
5

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Żuber »

Ta kamerka to tak specjalnie, żeby było bardziej dynamicznie. Ale faktycznie efekt jest trochę ,,za bardzo", dziwne bo w edytorze nie rzuca się to tak w oczy. Parametrów auta jest sporo i można je dowolnie modyfikować, nie ma problemu żeby auto normalnie trzymało się drogi albo całkiem jeździło jak po lodzie. Pracowałem nad menu z opcją wyboru auta i możliwością zmiany jego ustawień, coś w stylu takich kart ,,setup sheet" ale to jest jeszcze w powijakach i mało rzeczy działa. Wywaliłem też zbugowany dym z opon i niedokończone oświetlenie. Miała być do wyboru opcja zmiany pory dnia i światła robiły by wtedy robotę. Planowo chciałem poskładać z tych elementów coś co przynajmniej wygląda jak jakiś działający ,,proof of concept" i poszukać kogoś z kim można by ogarnąć wersję ''reworked" z nową grafiką i jakimś trybem jazdy. Może jeszcze coś się z tego w tym roku urodzi.
Obrazek
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Blok wschodni 0.3???

Post autor: Anarchy97 »

Fajne. Widzę obydwa autka 4WD ;)
Co do tej kamery, to ogólnie jest dynamiczna na plus, jedynie gdyby osobno oskryptować zmiany wysokości, czyli zrobić jakąś stałą albo quasi-relatywną różnicę w wysokości między pojazdem a kamerą, to nie byłoby to takie denerwujące. Bo po prostu przy wjeżdżaniu na wzniesienie nic nie widać przez zbyt długi czas, to podążanie kamery za pojazdem w dziedzinie wysokości ma za dużą zamułę jak na trzecioosobową arcadową rajdówkę jak dla mnie.

No i można byłoby przemyśleć zmianę zooma, bo jak dla mnie ta perspektywa jest zbyt głęboka, zgaduję, że masz teraz po prostu zoom 1.0, sprawdź czy "wygodniej" wyglądałby jakiś zoom z gatunku 1.2, 1.3... żeby po prostu nie było aż tak szerokokątnie. A szeroki kąt zostaw sobie do jakiegoś ewentualnego widoku pierwszoosobowego, jeśli go planujesz.

Pozdro ;)
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
ODPOWIEDZ