Classic: (maluch classic)
Front stiffn.: 43000
Rear stiffn.: 43000
Front dump.: 4000
Rear dump.: 4000
Tire mu coeff.: 3000
Tire slip coeff.: 10000
Break max: 4000
Front drive: [ ]
Mass: 580
Cz: 1
Soft: (np. z lowridera albo dumpera)
Front stiffn.: 37000
Rear stiffn.: 37000
Front dump.: 1500
Rear dump.: 1500
Tire mu coeff.: 5000
Tire slip coeff.: 10000
Break max: 8000
Front drive: [ ]
Mass: 2600
Cz: 0,9
Hard: (do driftu)
Front stiffn.: 53000
Rear stiffn.: 53000
Front dump.: 6000
Rear dump.: 6000
Tire mu coeff.: 1500
Tire slip coeff.: 10000
Break max: 2000
Front drive: [ ]
Mass: 580
Cz: 1,1
[CarEd]Sposób na zawieszenie
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
[CarEd]Sposób na zawieszenie
Konto zablokowane przez administratora.
Re: [CarEd]Sposób na zawieszenie
Cz to współczynnik oporu powietrza, a on nie ma praktycznie wpływu na zawieszenie.
różowe słonie ninja w dżambodżetach
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: [CarEd]Sposób na zawieszenie
ale jak dajesz więcej to troche bardziej buja w przód i tył.
dlatego soft 0,9 hard 1,1
a normal 1,0
dlatego soft 0,9 hard 1,1
a normal 1,0
Konto zablokowane przez administratora.
Re: [CarEd]Sposób na zawieszenie
To po prostu siła z ze zwrotem przeciwnym do pędu, czasami się to przydaje, bo stabilizuje samochód, gdy leci się bokiem, po prostu opór, a zmiany rzędu 0,1 nie mają praktycznie wpływu.
różowe słonie ninja w dżambodżetach